Ik en jij.
![]() ![]() |
Ik en jij.
Aug 30 2008, 08:58 PM
Bericht
|
|
|
|
Ik ben ik en jij bent jij.
Of ben ik jij en jij bent ik? Discuss. -------------------- ![]() |
|
|
Aug 30 2008, 08:59 PM
Bericht
|
|
|
|
Ik ben ik en jij bent jij.
Wacht, je meent niet serieus dat dit in discussies staat hč? xD -------------------- |
|
|
Aug 30 2008, 09:09 PM
Bericht
|
|
|
|
STRONT VOOROP.
Het is jij en ik. ): -------------------- ![]() |
|
|
Aug 30 2008, 09:17 PM
Bericht
|
|
|
|
Ik ben ik en jij bent jij. Wacht, je meent niet serieus dat dit in discussies staat hč? xD het is een discussie. Net als: Hey Sandra, kom eens naar de overkant! Sandra: Maar ik sta toch al aan de overkant? Het is wel een hele filosofisch topic. Een emo zou zeggen. Jij bent ik en ik ben niks! -------------------- ![]() |
|
|
Aug 31 2008, 07:35 AM
Bericht
|
|
|
|
Ik stel een move naar de Lounge Club voor...
Ik bedoel, hier valt toch niets zinnigs over te zeggen? |
|
|
Aug 31 2008, 07:36 AM
Bericht
|
|
|
|
Klopt idd
|
|
|
Aug 31 2008, 11:32 AM
Bericht
|
|
|
|
Funny thread: 2/10.
-------------------- ![]() QUOTE (Gošafoss) ...Hele klas fucking hard genaaid door mijn Grieks docente... |
|
|
Aug 31 2008, 09:40 PM
Bericht
|
|
|
|
WHO WAS PHONE?
-------------------- |
|
|
Aug 31 2008, 09:49 PM
Bericht
|
|
|
|
Ik word weer eens belachelijk gemaakt. x.x
Dit is een serieus topic. Ik probeer eigenlijk met dit topic mensen zover te krijgen om ook eens in de gedachten van de ander te stappen. In het leven van een ander. Daarom ook ik en jij. Nu denk je wel: Ik ben ik en jij bent jij. Maar stel je eens voor dat jij mij bent en ik jou. Hoe zou je dan achter verschillende keuzes staan? Zou je jezelf in mijn opzicht een eikel vinden die lullig overkomt, of juist jezelf een aardige gozer vinden? Andersom kan natuurlijk ook. Dat ik na ga denken over hoe ikzelf tegen andere mensen doe, positief of negatief. Hoe zou dan je wereld er uit zien? Zo kun je jezelf, door eens door iemand anders ogen te kijken, verbeteren op je negatieve punten, je positieve punten behouden en gezelliger, aardiger en beter worden. Dat is niet alleen voor die andere persoon mooi, maar ook voor jezelf. -------------------- ![]() |
|
|
Sep 1 2008, 07:20 AM
Bericht
|
|
|
|
Kijk nu hebben we een discussie en hier kunnen we wat mee
Ik let daar heel vaak op hoe ik zelf 'gezien' word qua karakter dat ik heb, of mensen het irritant vinden of juist een leuke eigenschap. |
|
|
Sep 1 2008, 07:28 AM
Bericht
|
|
|
|
Waaaaaaaaaaaaait, ik volg het niet meer. ó_o
Ik houd me er maar buiten, tenzij ik het toch ga snappen. x'D -------------------- |
|
|
Sep 1 2008, 08:07 PM
Bericht
|
|
|
|
Het is simpel, verplaats jouw grote hoofd, figuurlijk, bijvoorbeeld in de pet van LEVEHH en bedenk hoe de pet over jou zou denken.
-------------------- ![]() |
|
|
Sep 1 2008, 08:25 PM
Bericht
|
|
|
|
Het is simpel, verplaats jouw grote hoofd, figuurlijk, bijvoorbeeld in de pet van LEVEHH en bedenk hoe de pet over jou zou denken. Hmm.. Hmm.. What to think of you.. ..GRYFFINDOR! ..Zoiets? :"D -------------------- |
|
|
Sep 2 2008, 04:06 PM
Bericht
|
|
|
|
-------------------- ![]() QUOTE (Gošafoss) ...Hele klas fucking hard genaaid door mijn Grieks docente... |
|
|
Sep 29 2009, 09:52 PM
Bericht
|
|
![]() Normal Rank ![]() Groep: Members Berichten: 16 Sinds: 13-August 08 Van: Capelle ad IJssel Gebruiker Nr.: 66 |
|
|
|
Dec 10 2009, 07:09 PM
Bericht
|
|
|
|
-------------------- Steven kindly gtfo my signature
oh & those tits: none of your business. |
|