Favoriete Pokéfilm
![]() ![]() |
Favoriete Pokéfilm
Aug 29 2008, 08:46 PM
Bericht
|
|
|
|
( Dit hoort ook bij Anime, toch ? ^^ )
Anywayz, de topictitel zegt het al. Wat is jou favoriete film uit de Pokémonserie? Ikzelf heb zojuist Pokémon 4ever gezien. Heel mooie film, en ook een goede verhaallijn, wat heel berlangrijk is imo. De eerste film, Mew vs Mewtwo, was ook echt een toppertje, die voor de meesten ook voor wat nostalgie zorgt. Dus, geef jou favoriete film, maar leg ook uit waarom! Zonder waarom hebben we niks aan je mening DISCUSS! |
|
|
Aug 29 2008, 09:55 PM
Bericht
|
|
![]() Bronze Rank ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 98 Sinds: 30-July 08 Van: Rotterdam , Charlois Gebruiker Nr.: 48 |
Die van Mannapy was leuk
|
|
|
Aug 30 2008, 10:44 AM
Bericht
|
|
![]() Silver Rank ![]() ![]() ![]() Groep: MegaModerator Berichten: 326 Sinds: 23-July 08 Van: Noord-Brabant Gebruiker Nr.: 7 |
De derde film met Entei en de Darkrai film. De derde meer om het nostalgische deel, die had ik als eerste op videoband en keek die altijd heel vaak. (:
-------------------- Zucht. ... |
|
|
Sep 28 2008, 11:09 AM
Bericht
|
|
|
|
Ik vond film 8 leuk waarin Deoxys (eindelijk) voorkwam. Hij is goed gemaakt, leuk verhaal enzo! Echt een coole film!
|
|
|
Apr 11 2009, 01:51 PM
Bericht
|
|
|
|
Ik vond de Manaphy film er leuk, er zat een mooie verhaallijn in, grappig en heel mooi gemaakt.
Een topper!!! |
|
|
![]() ![]() |
| PDA/GSM Versie | Actuele tijd: 7th September 2010 - 10:59 AM |